Daha önceki yıllarda olduğu gibi, 2024’ün de markaların fırsat buldukça kampanyalar yapacağı bir yıl olacağını vurgulayan Bozkurt, “2023’te ilk defa 1 milyonun üzerinde bir pazar elde edilmiş olsa da 2024 yılında ise daha farklı bir tabloyla karşılaşacağımızı öngörüyoruz. Araç fiyatlarında yükseliş, kredi maliyetleri, krediye ulaşmada zorluk ve kısıtlar, pazarın yüzde 30-35 civarında daralmasına yol açabilir. Bu noktada otomobil ve hafif ticari dahil olmak üzere 750-800 bin civarında bir pazar hacmi gerçekleşebilir” değerlendirmesini yaptı. Bozkurt, Toyota olarak önümüzdeki yıl pazarın büyüklüğüne göre yüzde 10’luk bir paya sahip olacaklarını kaydetti.
Related Posts
İçimize Biri Kaçmış Gibi: Soğuk Algınlığında Sesimiz Neden Farklı Çıkıyor?
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Soğuk havalar geldi çattı, mevsim geçişiyle hastalıklar da kol gezmeye başladı. Hatta şu an bu…
Nvidia ile Google’dan kuantum bilişim alanında iş birliği
- Seher Alp
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Nvidia ile Google'dan kuantum bilişim alanında iş birliği
Roblox, 13 Yaş Altındaki Çocukların Mesaj Atmasını Engelleyecek
- Seher Alp
- 21 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Roblox, 13 yaşın altındaki çocukların oyun dışında mesajlaşmalarına izin vermeyecek. Çocuklar oyun içinde mesajlaşmak için…